چگونه مخاطبان خود را به محصولات شما هدایت کنید؟2024-06-22

نیچ مارکتینگ چیست؟ آشنایی با انواع استراتژی نیچ مارکتینگ SMS ir

این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف استراتژی‌های خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید. این تعاملات به شما کمک می‌کند تا روابط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنید و محتوای خود را بهبود بخشید. همچنین، تعامل مثبت با مخاطبان می‌تواند به افزایش اعتماد و وفاداری آن‌ها نسبت به برند شما منجر شود.

ابزارهای گوش دادن اجتماعی و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می توانند اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان رقیب ارائه دهند. بازار هدف شما کل گروهی از افرادی است که شما به عنوان یک برند می خواهید به آنها بفروشید. برای مثال، اگر کفش‌های ورزشی می‌فروشید، بازار هدف شما می‌تواند مردان و زنانی باشند که کفش‌های ورزشی را راحت می‌بینند. شاید شما درصنعتی در حوزه SAAS (نرم‌افزار به عنوانیک سرویس) فعالیت داشته باشید و یک ابزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در اختیار داشته باشید. ممکن است به ایننتیجه برسید که یکی از مشکلات مشتریان بالقوه شما عدم امکان برقراری ارتباط بابرندها از طریق کانال‌های مختلف باشد. اگر محصول SAAS مورد استفاده شما، راه بهتری برای سرویس دهیبین کانالی به مشتریان عرضه می‌کند، از آن به عنوان یک نقطه قوت استفاده کنید.

تمرکز روی گروه کوچکی از مشتریان به شما اجازه می‌دهد تا منابع خود را به‌جای صرف در تلاش‌های بی‌ثمر، در مسیرهای سودآور هدایت کنید. مثلاً اگر به‌جای تبلیغات گسترده، از کانال‌های دیجیتالی هدفمند استفاده کنید، بهتر است هزینه‌های بازاریابی را کاهش داده و بازدهی بیشتری کسب کنید. در نیچ مارکتینگ، مشتریان شما، قهرمان داستان هستند و باید این را حس کنند.

مقایسۀ بازاریابی سنتی و بازاریابی آنلاین یا اینترنتی

باید دقیقا بدانیم که مخاطبان ما چه کسانی هستند، چه نیازهایی دارند و چه انتظاراتی از ما دارند. این امر به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نتایج را از تلاش‌های بازاریابی خود بدست آورید. اگر به دنبال راهکارهایی الهام‌بخش برای رشد کسب‌وکارتان هستید، این مقاله همان نقطه شروعی است که به آن نیاز دارید. این ابزارها نه‌تنها سرعت تحلیل را افزایش می‌دهند، بلکه خطای انسانی را نیز کاهش می‌دهند و به شما تصویری جامع و دقیق ارائه می‌کنند.

پس از اضافه کردن لینک‌های UTM به کمپین‌ها، می‌توانید داده‌های مربوط به ترافیک ورودی، نرخ تبدیل (Conversion Rate) و دستگاه‌های کاربران را مشاهده کنید. بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. در گوگل و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی، می‌توان با بهره‌گیری از داده‌های موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروه‌های خاصی از مخاطبان نمایش داد.

فرض کنید قراراست یک کمپین تبلیغاتی برای فیسبوک (Facebook Ad) ایجاد کنید. مسلماً تمایلی ندارید که تبلیغ شما برای همه نمایشداده شود چون این کار هزینه‌های شما را بشدت افزایش می‌دهد؛ در عوض قصد شما ارائهتبلیغات به مخاطبین هدفتان است. استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی نیز به بهینه‌سازی محتوای شما کمک می‌کند. لینک‌های داخلی به کاربران کمک می‌کنند تا به مطالب مرتبط در سایت شما دسترسی پیدا کنند و مدت‌زمان بیشتری در سایت شما بمانند. لینک‌های خارجی نیز به اعتبار محتوای شما می‌افزایند، به‌خصوص اگر به منابع معتبر و مرتبط لینک دهید.

همچنین می‌توانید از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای جمع‌آوری و تحلیل بازخوردها استفاده کنید. این تقسیم‌بندی به شما کمک می‌کند تا به صورت دقیق‌تر به نیازها و علایق مختلف مخاطبان خود پی ببرید و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس این اطلاعات تنظیم کنید. ساخت پرسونای مخاطب (Buyer Persona) یکی از مهم‌ترین مراحل در راه اندازی هر کسب‌وکاری، به خصوص کسب‌وکارهای نوپا است. پرسونای مخاطب، یک نمایه خیالی از مشتری ایده‌آل شماست که به شما کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از نیازها، خواسته‌ها و رفتارهای مخاطبان خود پیدا کنید. با SEMrush's Audience Insights، شما همچنین می توانید بدانید که کدام رسانه های اجتماعی کانال‌ها، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایی که مشتریان شما بیشتر استفاده می‌کنند و نوع محتوایی که مصرف می‌کنند. با نظارت مداوم بر تعامل آنها با برندها، محصولات و خدمات، می توانید ارزش ها، خواسته ها و نیازهای آنها را بهتر درک کنید.

در این مقاله به بررسی برخی از مراحل و راهکارهای اساسی برای شناسایی مشتریان هدف می‌پردازیم تا بتوانید تلاش‌های بازاریابی خود را بهینه کرده و نتایج بهتری بدست آورید. در این مقاله به بررسی نکات حیاتی در تجربه کاربری فروشگاه‌های اینترنتی می‌پردازیم و نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید با طراحی بهینه، کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. اگر شما یا تیم بازاریابی‌تان نیاز به ارائه گزارش‌های دقیق از عملکرد کمپین‌ها دارید، لینک‌های UTM می‌توانند داده‌های بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. این گزارش‌ها به شما کمک می‌کنند تا نتایج کمپین‌های بازاریابی را به‌صورت عددی و قابل‌فهم ارائه دهید و پیشرفت یا نقاط ضعف را شناسایی کنید. با استفاده از داده‌های دقیق به‌دست‌آمده از لینک‌های UTM، می‌توانید بودجه بازاریابی خود را بهینه‌تر مدیریت کنید.

با طراحی یک پرسشنامه جامع و قابل فهم، می‌توانید از مخاطبان حدس بزنید چه می‌خواهند و به طور مستقیم از آن‌ها درباره نیازها و تمایلاتشان بپرسید. همچنین، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین مانند Google Forms و SurveyMonkey می‌تواند در جمع‌آوری داده‌های تحقیق مخاطب هدف بسیار مفید باشد. استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایت‌های مرتبط می‌تواند به شما کمک کند تا به طور دقیق مخاطبان هدف خود را هدایت کنید. مخاطب هدف گروهی از مصرف‌کنندگان است که با رفتارها و جمعیت‌شناختی مشخص مشخص می‌شوند که به احتمال زیاد محصولات یا خدمات یک کسب‌وکار را خریداری می‌کنند.

ویدیوها یکی از مؤثرترین انواع محتوا هستند که می‌توانند به‌راحتی توجه مخاطبان را جلب کنند. از ویدیوهای آموزشی، مصاحبه‌ها و نمایش محصولات برای ارائه اطلاعات به مخاطبان استفاده کنید. ویدیوهای کوتاه و جذاب، با داشتن عنوان‌ها و توضیحات مناسب، می‌توانند به‌سرعت مخاطبان جدیدی را به سمت خود جذب کنند. پس از جمع‌آوری بازخوردها، باید آن‌ها را تحلیل کنید تا به بینش‌های ارزشمندی دست یابید. بررسی کنید که مشتریان شما بیشتر به چه مسائلی اشاره می‌کنند و چه پیشنهاداتی برای بهبود محصولات یا خدمات دارند. از این اطلاعات برای بهبود کیفیت و جذابیت محصولات و خدمات خود بهره ببرید.

پرسوناژها، نمایشی خیالی از مشتریان ایده‌آل شما هستند که بر اساس تحقیقات و داده‌های واقعی ایجاد می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا بهتر بفهمید مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند. برای ایجاد پرسوناژ، می‌توانید از ابزارهایی مانند Xtensio یا HubSpot Persona Maker استفاده کنید تا پرسوناژهای دقیق‌تری بسازید. در ادامه به بررسی روش‌های مختلف و مؤثر تولید محتوا برای جذب مخاطبان خواهیم پرداخت و نکات کلیدی و کاربردی در این زمینه را ارائه می‌دهیم که می‌توانید در استراتژی‌های بازاریابی محتوای خود به کار ببرید. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر به شما امکان می‌دهد تا به صورت دقیق‌تر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

هدف اصلی تیم تحریریه لینکو، ارتقاء دانش عمومی و کمک به افراد در یادگیری مفاهیم جدید و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها از طریق ارائه محتواهای قابل اعتماد و مفید است. Upwave یکی دیگر از ابزارهای تحقیقاتی مشتری است که به بازاریابان کمک می کند تا نظرسنجی های ضروری تحقیقات مشتری را راه اندازی کنند و بینش ارزشمندی را از آنها ایجاد کنند. این پلت فرم به شما امکان می دهد داده های بازاریابی خود را در زمان واقعی تجسم کنید و موفقیت کمپین های بازاریابی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. در انتها می‌توانید استوری را به هایلایت‌هایتان اضافه کنید تا شات مدت زمان بیشتری در پیج شما بماند. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی می‌توانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژه‌های بزرگ.

نظرسنجی‌ها معمولاً بر کشف اطلاعات ارزشمند درباره گروه نظرسنجی‌شده تمرکز دارند، مانند سطح دانش آن‌ها یا اینکه چه چیزی را به‌عنوان یک خدمات ارزشمند تلقی می‌کنند. با رعایت اصول ارتباط موثر و استفاده از ابزارهای مناسب، می‌توانیم ارتباطی قوی و پایدار با مخاطبان خود برقرار کنیم و به موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ دست یابیم. این اطلاعات به ما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های مارکتینگ خود را به گونه‌ای طراحی کنیم که بهترین نتیجه را در هر کانال ارتباطی بدست آوریم و به بهبود نتایج کلی کمک کنیم. همچنین، انجام تحقیقات بازاریابی و پرسشنامه‌های آنلاین می‌تواند به شما کمک کند تا نیازها و ترجیحات مخاطبان خود را بهتر درک کنید. به عنوان مثال، اگر یک کمپین تبلیغاتی برای یک محصول خاص طراحی شود و مخاطب هدف به درستی تعریف نشود، احتمالاً این کمپین نتایج مطلوبی نخواهد داشت.

یعنی افرادی که به طور اتفاقی به سایت، وبلاگ یا شبکه های اجتماعی شما دسترسی پیدا کنند. زمانی که شما لیست کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید، ممکن است گمراه شوید که چه نوع محتوایی باید تولید کنید. اکنون که مخاطب هدف خود را شناخته اید، لازم است که محتوای اختصاصی و مناسب برای آنها ایجاد کنید.

هدف شما باید این باشد که به آنها نشان دهید چگونه مشکلشان می‌تواند برطرف شود. برای مثال، استفاده از مقالات یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی که دربارهٔ عمق مشکل صحبت می‌کنند و به طور ضمنی اشاره به راه‌حل دارند، می‌تواند بسیار مؤثر باشد. پارامتر utm_campaign برای شناسایی کمپین خاصی که ترافیک از آن آمده‌است، استفاده می‌شود. این می‌تواند نام یک کمپین بازاریابی، فصل خاصی از فروش (مانند بلک فرایدی Black Friday) یا هر رویداد خاص دیگری باشد. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید.

درک درست از این مراحل می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا بهترین پیام را در بهترین زمان به مخاطب برسانند و آنها را به سوی خرید و وفاداری هدایت کنند. در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید مشتریان را در هر مرحله از مسیر آگاهی تا خرید هدایت کنید. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپین‌هایی با هدف فروش است. یعنی مخاطب به‌جای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یک‌باره به مشتری تبدیل می‌شود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در این مقاله، به بررسی جامع بازاریابی اینترنتی، اهمیت آن، انواع روش‌ها، مزایا و ابزارهای پرکاربرد آن می‌پردازیم. آنالیز کلمات کلیدی در دنیای آنلاین می‌تواند به شما در تحقیق مخاطب هدف کمک کند. با بررسی کلمات کلیدی مورد استفاده توسط مخاطبان در مراجعه به وبسایت یا جستجو در موتورهای جستجو، می‌توانید اطلاعاتی درباره موضوعات و محتواهایی که آن‌ها به دنبال هستند را کسب کنید. استفاده از ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner و SEMrush می‌تواند در بهینه‌سازی محتوا و راهبرد بازاریابی کمک کند. مشاهده رفتار مشتریان در محیط واقعی یا آنلاین نیز یکی از روش‌های مؤثر برای تحقیق مخاطب هدف است. با مشاهده چگونگی تعامل مخاطبان با محصول یا خدمات شما، می‌توانید بررسی کنید که آن‌ها چگونه با محصولات شما در تعامل هستند و چه نیازها و تمایلاتی را دارند.

در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. این پارامتر برای تمایز بین نسخه‌های مختلف یک تبلیغ یا محتوای خاص استفاده می‌شود. اگر چندین تبلیغ متفاوت برای یک کمپین داشته باشید، می‌توانید از utm_content برای شناسایی نسخه‌ای که عملکرد بهتری دارد، استفاده کنید. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند.

آنها شروع به اشتراک گذاری محتوای شما، توصیه محصولات شما و حمایت از برند شما خواهند کرد. و در نهایت، آنها به طرفدارانی تبدیل می شوند که به شما کمک می کنند پیام خود را به جهان منتقل کنید. بنابراین، از شخصی شدن، خلاقیت و درگیر شدن در گفتگوهایی که برای مخاطبانتان اهمیت دارد نترسید. اگر چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید دسترسی به سؤالات جستجویی است که مخاطبان هدف شما از آنها استفاده می کنند، ابزار کلمه کلیدی یک انتخاب عالی است. اگر کسی سوالی پرسید یا درباره صفحه معرفی‌شده نظر داد، حتماً پاسخ دهید.

نظارت بر کلمات مرتبط و هشتگ‌ها مشخص می‌کند که مردم در مورد شما و رقبایتان چگونه صحبت می‌کنند. تبلیغات هدفمند همیشه بازدهی بالاتری نسبت به تبلیغات انبوه دارد و در بازاریابی اینترنتی نیز می‌توانید از این روش استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید تبلیغات ریتارگتینگ را به کار بگیرید تا کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند را دوباره هدف قرار دهید.

آخرین خرس های وال استریت در تلاش برای متقاعد کردن مشتریان خوش بین هستند

همچنین، باید آگاهی داشته باشید که چگونه با استفاده از ابزارهای تحلیل، عملکرد محتوای خود را اندازه‌گیری و بهبود ببخشید. درنهایت می‌توانید محتوایی تولید کنید که نه‌تنها مخاطبان شما را جذب کند، بلکه به شما کمک کند تا به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید. برای جمع‌آوری بازخورد مشتریان می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. ارسال پرسشنامه‌های آنلاین، انجام مصاحبه‌های تلفنی یا حضوری و بررسی نظرات مشتریان در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مرتبط از جمله این روش‌ها هستند.

پیشنهادات را طبق تجربه های قبلی و بررسی و تحلیل کاربر با دقت ارائه دهید . Outbrainاز تولید محتوا در انتشاراتمحلی معتبر برای دیده شدن هر چه بیشتر برند Huggies استفاده کرد. یک لیست از مشکلات مشتریان و چیزهاییکه به آنها انگیزه می‌دهند تهیه کنید تا به مرور زمان و با تغییر و رشد کسب وکارتان به آن مراجعه کنید. اگر طول نظرسنجی بیش از حدلازم باشد احتمالاً تمایلی به پر کردن آن نخواهند داشت.

  • اما ممکن استخود شما در جریان باشید که محصولات یا خدماتتان برای بخش‌های مختلفی از مخاطبینهدفتان جذابیت دارند.
  • {
  • این روش برای جذب افراد در اینستاگرام عالی است و می‌تواند در هدایت آنها به پیج شما بسیار مؤثر باشد.
  • |}{
  • در بازاریابی گوشه ای، محصول یا خدمات شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود که به نیازهای خاص مشتریان پاسخ دهد و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد داشته باشد.
  • |}
  • با ارسال خبرنامه‌های مرتب و ارتباطات اجتماعی مثبت، می‌توانید مشتریان خود را به کسب و کار خود پیوند دهید.
  • طبق مطالعه صورتگرفته توسط SurveyMonkey،نظرسنجی‌های بازاریابی به صورت میانگین حاوی ۱۳ سوال هستند در حالیکه سایر نظرسنجی‌هااز ۴ الی ۱۴ سوال تشکیل می‌شوند.
  • {
  • این نوع تبلیغات شامل بنرها، ویدئوها و سایر انواع تبلیغات بصری است که در وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف نمایش داده می‌شوند.
  • |}

راه های شناخت مخاطبان هدف برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. شناخت دقیق مخاطبان هدف به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را بهینه کنید و با اثربخشی بیشتری پیام‌های خود را به مشتریان منتقل کنید. در این مقاله به بررسی راه‌های مختلف برای شناسایی مخاطبان هدف می‌پردازیم و نکات کلیدی برای بهبود استراتژی‌های بازاریابی را مورد بحث قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چطور مخاطبان هدف خود را بشناسیم و از این دانش برای موفقیت بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید. به طور خلاصه، شناخت مخاطبان هدف از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند.

{

۳. پرسونای مشتری ایجاد کنید

|}

به زبان ساده تر، در این مرحله شخصی که نیازی دارد و می خواهد آن را رفع کند ترجیح می دهد که از خدمات یا محصول شما استفاده کند. وقتی که صحبت از سختی ها، مشکلات و تمایلات مشتریان می شود شما نمی توانید فقط به خودتان فکر کنید. اگر کسی با شما تعامل برقرار می کند، بنابراین ممکن است او مخاطب شما باشد.

گوگل در حال ارائه یک سری به روز رسانی برای Bard، و ارائه قابلیت های جدید ابزار آزمایشی هوش مصنوعی خود است. در کنار فکر کردن به نیاز کاربر هدف به چیزهایی که قطعاً نمی خواهند و از چه چیزهایی اجتناب می کنند نیز فکر کنید . چیزی که الان باب شده است این است تعداد افرادی که به دنبال فالوور اینستاگرام هستند بیشتر از آن هایی است که به دنبال سئو هستند . هیچ وقت قرارنیست از رقبا کپی کنید چون این کار شما را به موفقیت نمی‌رساند. مثلاً آیا شمابه کامنت‌های وبلاگتان پاسخ می‌دهید؟ Neil Patel یکی ازبنیانگذاران Crazy Egg همیشه به تمام سوالات پاسخ می‌دهد. البته پاسخ‌های او همیشه مفصلو طولانی نیستند اما هدف اصلی او این است که خوانندگان وبلاگ بدانند او حرفهایآنها را می‌شنود.

این ابزار تحقیق مخاطب هدف برای کسب و کارهای فیزیکی مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به خصوص مناسب است. تحلیل داده ها و آمارها ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند که به شما کمک می‌کنند تا نیازها و تمایلات مخاطبان هدف را به شکل کمی و دقیق‌تر کشف کنید. با بررسی داده‌های جمع‌آوری شده، می‌توانید الگوها و روندهایی را شناسایی کنید که به شما در تدوین استراتژی‌های بازاریابی کمک می‌کند. استفاده از ابزارهای تحلیل داده مانند Google Analytics و Microsoft Excel می‌تواند در بهبود استراتژی بازاریابی شما مؤثر باشد. با تحلیل داده‌های این رسانه‌ها می‌توانید به بینش‌های ارزشمندی در مورد علاقه‌مندی‌ها، نیازها و رفتارهای مخاطبان دست یابید.

لینک‌های UTM همچنین می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره رفتار کاربران ارائه دهند. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را به‌گونه‌ای بهینه کنید که جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد. در واقع این ابزار به شما امکان بررسی و تحلیل آماری دقیق رفتار کاربران را می‌دهد. در این راهنما از بخش آموزش کسب‌وکار اینترنتی، ابتدا به توضیح مفاهیم پایه‌ای UTM می‌پردازیم. سپس در مورد پارامترهای آن، نحوه ساخت UTM، ابزارهای آنلاین برای ساخت UTM و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.

پلتفرم‌های مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز کسب‌وکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در بازاریابی گوشه ای، محصول یا خدمات شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود که به نیازهای خاص مشتریان پاسخ دهد و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد داشته باشد. اگر محصولی ارائه کنید که مستقیماً مشکلات یا نیازهای گروه هدف را حل کند، مشتریان نه‌تنها شما را انتخاب می‌کنند، بلکه به سفیر برند شما تبدیل می‌شوند. ابزارهای زیادی برای پایش شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و یکی از آن‌ها شنود است. شنود در شبکه‌های اجتماعی یک اصطلاح به معنای اطلاع از نظرات و بازخوردهای کاربران در مورد برند و فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی است. شنود یک روش کلیدی و مهم برای مشخص کردن صحبت‌ها و نظراتی است که در مورد کسب و کار شما مطرح می‌شود.

چیزی که برای شما جذاب و عالی به نظر می رسد، ممکن است از نظر مشتریان اینطور نباشد. فالورها، لایک کننده ها، منتشرکنندگان و کسانی که در پست های سایت یا شبکه های اجتماعی کامنت می گذارند را بررسی کنید. این سوالات را از خود بپرسید و خواهید فهمید که دقیقا مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند. بنابراین به یاد داشته باشید که تلاش برای رسیدن به همه افراد برای اینکه فروش و سود خود را افزایش دهید بی فایده است. با تحلیل داده‌ها، می‌توانیم همچنین مشخص کنیم که کدام کانال‌های ارتباطی برای هر گروه مخاطب بهترین عملکرد را دارند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام